5 τρόποι για να αποδείξεις στη Google ότι το περιεχόμενό σου είναι αυθεντικό και χρήσιμο

5 τρόποι για να αποδείξεις στη Google ότι το περιεχόμενό σου είναι αυθεντικό και χρήσιμο

Η Google, μέσα από τα πρόσφατα updates της, δίνει όλο και μεγαλύτερη έμφαση στο περιεχόμενο που προσφέρει πραγματική αξία στον χρήστη. Δεν αρκεί πλέον να έχεις σωστά keywords και τεχνικά SEO – πρέπει να δείχνεις ότι το περιεχόμενο σου είναι αυθεντικό, αξιόπιστο και χρήσιμο. Δες πώς μπορείς να το αποδείξεις στην πράξη.

1. Ανέφερε την εμπειρία και την ιδιότητα του συγγραφέα

Η Google θέλει να γνωρίζει ποιος βρίσκεται πίσω από το κείμενο. Όταν δηλώνεις ποιος έγραψε το άρθρο και γιατί έχει γνώση στο θέμα, ενισχύεις την αξιοπιστία σου.

  • Πρόσθεσε όνομα, σύντομο βιογραφικό και φωτογραφία συγγραφέα
  • Αν πρόκειται για επαγγελματικό περιεχόμενο (π.χ. υγεία, διατροφή), ανέφερε την ιδιότητά του
  • Δημιούργησε ειδική σελίδα “Ομάδα συντακτών” ή “Ποιοι είμαστε”

2. Παρουσίασε πρωτογενές ή προσωπικό περιεχόμενο

Περιεχόμενο που βασίζεται σε προσωπική εμπειρία ή άμεση γνώση του θέματος θεωρείται αυθεντικό και μοναδικό.

  • Γράψε από τη δική σου εμπειρία – όχι αντιγραφή από άλλες πηγές
  • Χρησιμοποίησε φωτογραφίες δικές σου (όχι stock)
  • Πρόσθεσε παραδείγματα, μελέτες, πειραματισμούς ή reviews

3. Απόφυγε τη γενικόλογη περιγραφή και μπες σε βάθος

Όσο πιο συγκεκριμένο και εμπεριστατωμένο είναι το περιεχόμενο σου, τόσο πιο χρήσιμο το θεωρεί η Google (και ο αναγνώστης).

  • Μην επαναλαμβάνεις απλές πληροφορίες που υπάρχουν παντού
  • Απάντησε στις υποερωτήσεις που προκύπτουν από το βασικό θέμα
  • Χώρισε το κείμενο με σαφή δομή, λίστες και επικεφαλίδες

4. Επικαιροποίησε παλιό περιεχόμενο με φρέσκα δεδομένα

Η Google “βλέπει” αν το περιεχόμενό σου παραμένει ζωντανό και επίκαιρο. Αν έχεις άρθρα που λειτουργούν, μην τα ξεχνάς.

  • Πρόσθεσε νέες πληροφορίες, ημερομηνίες ή στατιστικά
  • Διόρθωσε παλιούς συνδέσμους και στοιχεία που δεν ισχύουν
  • Ανέδειξε την τελευταία ημερομηνία ενημέρωσης (π.χ. “τελευταία ανανέωση”)

5. Βάλε αποδείξεις: πηγές, στοιχεία, παραπομπές

Το να στηρίζεις τα λεγόμενά σου με αξιόπιστες πηγές δείχνει ότι δεν γράφεις απλά «ό,τι να ’ναι», αλλά ερευνάς και τεκμηριώνεις.

  • Παρέθεσε συνδέσμους σε επίσημες ή αξιόπιστες σελίδες
  • Χρησιμοποίησε δεδομένα από έρευνες, πανεπιστήμια ή οργανισμούς
  • Απόφυγε παραπομπές σε ασαφείς ή spammy σελίδες

ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ: 10 παραδείγματα “μη χρήσιμου” περιεχομένου που πρέπει να αποφεύγεις

Συνολικά

Το να πείσεις τη Google ότι το περιεχόμενό σου είναι αυθεντικό και χρήσιμο δεν γίνεται με τεχνικά τρικ, αλλά με ουσία. Αν το περιεχόμενό σου προσφέρει κάτι μοναδικό, είναι αξιόπιστο, τεκμηριωμένο και βασισμένο σε πραγματική εμπειρία ή γνώση, τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ανταμειφθεί – όχι μόνο από την Google, αλλά και από τους ανθρώπους που το διαβάζουν.