Όπως γνωρίζουμε καλά, η Google χρησιμοποιεί ένα αυτοματοποιημένο σύστημα χρήσιμου περιεχομένου για να εντοπίσει και να υποβαθμίσει μη χρήσιμο ή χαμηλής αξίας περιεχόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης, το οποίο αναμφίβολα έχουμε δει ορισμένοι από εμάς που επιχειρούν περιεχόμενο τεχνητής νοημοσύνης χωρίς την κατάλληλη επεξεργασία.
- Το σύστημα δημιουργεί ένα σήμα σε ολόκληρο τον ιστότοπο που λαμβάνεται υπόψη μαζί με άλλους παράγοντες στην κατάταξη αναζήτησης. Οι ιστότοποι με περισσότερο μη χρήσιμο περιεχόμενο συνολικά είναι πιο πιθανό να υποβαθμιστούν.
- Η κατάργηση μη χρήσιμου περιεχομένου μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει στην κατάταξη του άλλου πολύτιμου περιεχομένου σας.
- Ο ταξινομητής λειτουργεί αυτόματα σε όλες τις γλώσσες χρησιμοποιώντας μοντέλα μηχανικής εκμάθησης. Δεν είναι μια χειροκίνητη ή ανεπιθύμητη ενέργεια.
- Ορισμένο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε ιστότοπους που ταξινομούνται ως μη χρήσιμοι θα μπορούσε να εξακολουθεί να ταξινομείται καλά με βάση άλλα θετικά μηνύματα.
- Εάν παράγετε καλό περιεχόμενο, πιθανότατα δεν χρειάζεται να αλλάξετε τίποτα. Αυτοαξιολογήστε και διορθώστε/καταργήστε το μη χρήσιμο περιεχόμενο εάν δείτε αλλαγές στην επισκεψιμότητα.
- Μπορεί να χρειαστούν μήνες για να ανακτήσουν οι ιστότοποι μετά την κατάργηση μη χρήσιμου περιεχομένου, καθώς οι ταξινομητές εκτελούνται συνεχώς.
- Η Google βελτιώνει περιοδικά τον ταξινομητή και ανακοινώνει σημαντικές ενημερώσεις. Το βελτιωμένο περιεχόμενο μετά από ενημερώσεις μπορεί να οδηγήσει σε ανακατάταξη.
Ίσως αξίζει να σκεφτείτε την κατάργηση των σελίδων που εξακολουθούν να εμφανίζονται στην ενότητα “Ανίχνευση – προς το παρόν δεν έχουν ευρετηριαστεί” στο GSC.